6093611609 |
Projecte Encaixa't. Edició 2021 |
2021-2022 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
3/11/2021 - 30/3/2022 (10 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
Centre d'Art la Panera |
|
Pl. de la Panera, 2 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/07/2021 - 03/11/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’objectiu principal és crear dues produccions d'artista en format dispositiu per a infants de 0 a 3 anys que es traslladaran i s'activaran a les Escoles. Aquestes es realitzaran conjuntament amb l’artista Olga Olivera i el Col·lectiu Artístic la Más Bella. Amb ells es treballaran diferents conceptes que en aproparan a l'entorn més proper del territori i l’autoedició.
|
| |
Objectius |
- Conèixer el seu procés creatiu de amb l’artista Olga Olivera i el Col·lectiu Artístic la Más Bella.
- Aprendre a través de l’art contemporani a desenvolupar noves estratègies educatives i artístiques.
- Posar en pràctica diferents dispositius artístics amb els infants.
|
| |
Continguts |
- Les pràctiques artístiques de l’artista Olga Olivera i el Col·lectiu Artístic la Más Bella El dispositiu artístic, com una eina educativa per apropar l'art als més petits i a les escoles.
- Els processos artístics com a recurs educatiu per a potenciar la creativitat.
- Nous materials per usos experimentals i creatius per a les escoles.
|
| |
Formador/a |
Olga Olivera. Col·lectiu artístic la Más Bella
|
| |
Avaluació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l’aprofitament
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència i aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat d'Educació Infantil. Professorat que treballa en l'etapa 0-3.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
03/11/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dimecres |
24/11/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dimarts |
30/11/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dimecres |
30/03/2022 |
1730 |
1930 |
|
| |